Silniční asistenční služba Volvo Asistent

Volvo Asistent je bezplatná asistenční služba, která je zde pro Vás v případě poruchy nebo havárie Vašeho vozu. Tuto službu můžete využívat zdarma, po dobu aktivního předplatné aplikace Volvo Cars a pro vůz provozovaný na území ČR.

Asistenční služba Volvo Asistent je poskytována společností Europ Assistance, Na Pankráci 1724/129, 140 00 Praha 4, Česká republika (dále též „Europ Assistance“), přímo nebo prostřednictvím svých smluvních partnerů.

Všeobecné podmínky pro poskytování asistenčních služeb Volvo Asistent (dále jen „Všeobecné podmínky“ či „VPVA“) jsou závaznými pravidly pro poskytování a využívání asistenčních služeb. Europ Assistance může zaručit včasné a kvalitní poskytování svých služeb pouze tehdy, jsou-li Všeobecné podmínky dodržovány.

Všeobecné podmínky (PDF)   

Kdo může využít služeb Volvo Asistent?

Služeb Volvo Asistent využívá řidič vozidla zakoupeného u oficiálního prodejce Volvo na území České republiky, který má aktivní předplatné aplikace Volvo Cars a pasažéři tohoto vozidla (dále jen Vy). Počet osob, na něž se služby uvedené v článku 5 vztahují, je omezen počtem pasažérů povolených v technickém průkazu vozidla. Služby se nevztahují na osoby přepravované ve vozidle za úplatu.

Jste oprávněni čerpat v případě, že se Vaše vozidlo stalo nepojízdným následkem poruchy vozidla, nehody, požáru, chyby řidiče, vandalismu, pokusu o odcizení nebo pokud bylo Vaše vozidlo odcizeno (viz definice pojmů v článku 2 těchto VPVA).

 

Kdy a kde je možné využít služeb Volvo Asistent?

Asistenční služby jsou poskytovány nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Asistenční služby jsou poskytovány na území České republiky a v zemích nacházejících se na geografickém území Evropy a Turecka s výjimkou Běloruska, Moldavska, Ruské federace, Chersonské, Záporožské, Doněcké a Luhanské oblasti, jakož i jakýchkoli oblastí Ukrajiny, které nejsou pod kontrolou ukrajinské vlády, autonomní republiky Krym a turecké části Kypru.

Volvo Asistent je možno využívat opakovaně po celou dobu aktivního předplatného aplikace Volvo Car.

 

Jak postupovat, když potřebujete využít služeb Volvo Asistent?

Pokud se dostanete do potíží, volejte asistenční centrálu Volvo Asistent:
+420 296 787 296 nebo +420 844 844 834

Sdělte, prosím, operátorovi následující informace:

• své jméno a příjmení
• telefonní číslo, ze kterého voláte, abychom vás mohli zpětně kontaktovat
• co se Vám stalo
• místo, kde se nacházíte
• typ vozidla, jeho barvu a registrační značku
• „VIN“ identifikační číslo vozidla

Operátor Volvo Asistent rozhodne na základě uvedených informací o způsobu pomoci.
Dbejte prosím jeho pokynů.

Služby jsou poskytovány v rozsahu krytí uvedeném v článcích 5 a 6 Všeobecných podmínek.

Objednat servis Testovací jízda Nový vůz Kontakt
Nahoru